Intimissimi e-shop

386

Značka Intimissimi je součástí úspěšné italské společnosti Calzedonia S.p.A. Group. Značka se může pochlubit rozsáhlou globální franšízovnou sítí, jejíž obchody nastavují referenční hodnotu v dynamickém světě emocí a komfortu.

Intimissimi má bohatou a plodnou historii. Tato značka se od svého vzniku v roce 1996 stala lídrem na trhu spodního prádla v Evropě. Spodní prádlo Intimissimi si uvědomuje každodenní potřeby každé ženy. Jednoduchý, ale rafinovaný styl, vzdálený od přebytku a agresivity.

Kategorie e-shopu Intimissimi

Intimissimi podprsenky

Podprsenky


Kalhotky Intimissimi



Kalhotky


Dokonalá kombinace vysoce kvalitních produktů, romantiky a fantazie získala věrné zákazníky po celém světě. Značky kolekce Intimissimi nabízejí inovativní přirozený vzhled; přístup, který je jemnější a vnímavý vůči moderním potřebám. Absolutně konkurenční poměr kvality a ceny se spojuje s přesným designem a stylovým výzkumem s použitím pokročilých materiálu a tkanin pro kolekce Intimissimi, které předvídají chutě a trendy.

Benefity e-shopu Intimissimi

    • Pokud si objednáte zboží na prodejnu, neplatíte za poštovné
    • Poštovné zdarma při nákupu nad 1400 Kč
    • Vrácení zboží do 30 dnů zcela zdarma!
    • 100% zabezpečená platba online!
    • Expresní doručení objednávky do 48 hodin
    • Doprava UPS kurírem – 180 Kč


Historie značky Intimissimi

  • 1996 Značka Intimissimi je založena. První obchody jsou otevřené v Itálii a v zahraničí.
  • 1998 Intimissimi dosahuje významný mezník v 100 maloobchodních prodejnách.
  • 2006 Značka Intimissimi slaví své 10. výročí s limitovanou edicí Vintage.
  • 2007 Intimissimi produkuje Heart Tango, krátký film, který režisér Gabriele Muccino hraje s Monicou Bellucci.
  • 2009 Společnost Intimissimi spouští oblast krásy.
    Alyson Le Borges, herečka a neteř Alain Delon, podporuje nový Shapewear Range.
  • 2010 Intimissimi zahrnuje ekologickou udržitelnost a spouští iniciativu “Recycle your Bras”.
  • 2011 Společnost Intimissimi dosahuje 1020 maloobchodních prodejen v 23 různých zemích světa.
  • 2012 Intimissimi vydáva knihu Perfect Bra, knihu o moudrosti a zkušenostech jednoho z vedoucích značek spodního prádla.
  • 2013 Intimissimi spouští diferencované sklenice. Protagonistkou kampaně je špičkový model Barbara Palvin.
    Christof Innerhofer, Matteo Marsaglia a Manfred Moelgg, členové italského národního lyžařského týmu, jsou novými tvářemi pro Intimissimi MAN kolekci.
    Španělská hvězda Blanca Suarez je protagonistkou nového místa pro GIOIA, super push-up bez podvázání.
  • 2014 K dnešnímu dni má obchodní síť Intimissimi ve světě více než 1200 obchodů v 31 zemích, včetně Itálie, které se může pochlubit více než 500 obchody.
    V témže roce se zrodila nová značka Intimissimi Uomo; nový koncept vytvořen výhradně pro mužský svět.
  • 2017 Dnes je Intimissimi ve 40 zemích světa s 1.390 obchody.
    Intimissimi Uomo počítá 86 obchodů distribuovaných v Itálii a Španělsku.